piątek, 1 maja 2015

CZAS DZIAŁAĆ, CZYLI PO RAZ PIERWSZY TUTAJ



Cześć! Jestem Kasia, mam 16 lat. Dzisiaj zaczynam prowadzić bloga. Wielu pewnie zapyta co mnie do tego skłoniło, bo przecież to nie jest rzecz którą każdy uwzględnia w swojej codzienności. Więc postanowiłam tutaj zawitać, ponieważ przez ostatnie dni mam coraz więcej myśli, coraz więcej do powiedzenia, a inni coraz mniej czasu dla mnie. Mam kilka swoich ulubionych blogów, które z ogromną chęcią odwiedzam, zastanowiłam się dlaczego by nie spróbować,w końcu raz się żyje. I znalazłam się właśnie tutaj. Chciałabym również by pisanie stało się moją pasją, postanowiłam, że dołożę wszelkich starań aby inni chętnie mnie odwiedzali.
Zupełnie nie wiedziałam jak zabrać się za pierwszy wpis, nigdy nie czytałam pierwszych wpisów na blogach, nie chciałam się nikim inspirować. Chciałam włożyć w to siebie, nie opierać się na początkach innych osób. Długo się za to zabierałam, zawsze przychodziły pytania "o czym pisać?", "jak zacząć pierwszy raz?". Zawsze nurtowało mnie o czym napisać pierwszy wpis, przecież nie zacznę zupełnie od rzeczy. Minęło sporo czasu, jednak dziś obiecałam sobie, że chociaż spróbuję. Teraz postanowiłam sobie, że będę dążyć do swojego celu. Trudno powiedzieć o czym będzie mój blog, mogę jedynie obiecać, że będzie prosto z serduszka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz